25 Aralık 2012 Salı

SİHİRLİ CÜMLESİ OLAN VAR MI?


Oldum olası yazarak ifade yöntemini sevmişimdir. Kendimi daha iyi anlatabildiğime inanırım yazdığım zaman. Hayatımın ifade edilmez zor taraflarını söylemektense yazmayı tercih etmişimdir. Bu da benim taktiğim:)

Yazmaya olan yoğun ilgim sayesinde blog yazmaya karar verdim. Yeni mezun olarak başladığım bu işte, iyi bildiğim bir şeyleri yazmalıyım dedim ve hedef kitlemi “yeni mezunlar ve mezun olacaklar” diye belirledim. Mezuniyet öncesi ve sonrası evrelerde yaşadıkları ve yaşayacakları ile ilgili bilgilendirmeyi amaç edindim ve tabiri caizse çorbaya tuz eklemek istedim.

Gün geldi, amacımı destekleyenler de oldu, gün geldi söylediklerimi boş laf diye nitelendirenler de. Hepsi benim için ayrı bir tecrübe. Gönül ister ki anlatmak istediklerim doğru anlaşılıp, uygulanabilsin ve bir fayda yaratsın ama bazen öyle olmadığı söylemlerini de gördüm ve şunu anladım.

Olay benim yazdıklarımda değil, olay sizler de.

Okuduklarınızdan kendinize çıkardığınız pay da. Kendinizi doğru tanıyabilmekte, eksikliklerinizi görebilmekte, neden istediğiniz sonuca ulaşamadığınızın ya da nasıl ulaşabildiğinizin cevabını doğru verebilmekte.

Gönlünüz yoksa gerçekleri görmeye, nasıl engel olabilirim kurduğunuz bahanelere, gönlünüz var ise kendinizi yükseklerde görmeye, ben sadece gideceğiniz yolda ne iyi gider onun fikrini sunabilirim sizlere.

Gönlü olup da blogumu içten takip eden arkadaşlarıma teşekkür ederim. Her şeyin gönlümüzce olacağına dair umudumuzu hiç kaybetmeyelim:)

Gönlü olmayıp da yazdıklarımı anlamsız bulan arkadaşlar için de eleştirilerini dikkate aldığımı ancak kendilerini de aynı şekilde eleştirmelerini tavsiye ediyorum. Siz her şeyin sizin dışınızda geliştiğine inanıyorsanız, baştan sağma CV’lerle olur olmaz her yere başvurunuzu iletip, mülakatlarda iki kelimeyi bir araya getirip kendinizi ifade edemiyorsanız ya da kendinizi tanımadığınız halde tanıdığınızı zannediyorsanız, sonrasında buradan da olumlu cevap yok diyerek yelkenleri indirip mücadeleyi bırakıyorsanız, üzgünüm sizin için sihirli bir cümlem yok ve hiç olmayacak...



ZG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder