29 Şubat 2012 Çarşamba

MERHABA

İlk cümleyi kurmak ne kadar zormuş!
Tabiri  caizse klavyemi hıçkırık tuttu. Tam cümlenin başını yakalıyorum derken hoop hıçkırık gelir ve sonu gelmeyen cümlenin başı unutulur :) Çok heyecanlıyım çünkü uzun zamandır kendimi ifade edebileceğim bu anın bekleyişi içerisindeyim. En iyisi lafı fazla gevelemeden kısaca özetleyeyim ben kimim?


1986  İzmir  doğumluyum ve  Antalya'da  yaşıyorum. 2011 Akdeniz Üniversitesi işletme bölümü mezunuyum ama bu mezuniyet öyle yazıldığı gibi kolay değil. Üç yıl üniversiteye hazırlanma ve her defasında heyecanına yenilip kazanamama duygusunu yaşama derken 2005 yılında Isparta'nın Şarkikaraağaç ilçesinde önlisans işletme bölümünü tercih edip bu serüvene başlama.

İşte  benim  hayatımın  dönüm noktası dediğim ve kendimi keşfe çıktığım yolculuk bu küçük ilçe başladı. Ayrıntılarını sonra sizlerle paylaşırım diyerek hemen ardından kronolojik olarak 2006-2007 öğretim yılı Akdeniz Üniversitesine yatay geçiş, hızımı kaybetmeden 2007-2008 öğretim yılı yine aynı üniversiteye dikey geçiş derken geçişlerimi tamamladım ve nihayet soluğu lisansta aldım. Çoşkulu ve yoğun bir dört yılın ardından 2011 yılında söylemesi ayıp dereceyle mezun oldum. 

Bölümümü  çok  sevmenin vermiş olduğu  şevkle,  dolu  dolu  geçen  bir okul hayatının ardından mezuniyetimin üçüncü gününde (sanmayın bu kolay oldu, bu ana gelene kadar yürüdüğüm yolları sonrasında paylaşacağım) perakendenin Türkiye'deki devi Migros'ta insan kaynakları departmanında işe başladım. Şu anda insan kaynaklarında emekliyorum ama bir gün koşacağıma eminim.

Şimdi  ise  sevdiğim  işi yapmanın  ve  her gün  yeni bir şeyler  öğrenmenin  hazzını yaşıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder