Vodafone Türkiye’nin
genç yeteneklerin fırsat bulduğu bir şirket olarak anılmaya
başlandığından haberiniz var mı? Eğer yoksa bu haber tam olarak sizin için
hazırlanmıştır. Artık kurumsal olan tüm şirketlerin deneyimli personelin
yanısıra deneyimsiz ama enerjisiyle, girişimciliğiyle, şirkete yeni bir hava
katan gençlerin dinamizmine ihtiyacının olduğu, sürdürülebilir büyümenin tam
merkezinde genç yeteneklerin yer aldığı herkes tarafından kabul edilen bir
gerçek. İşte bu gerçekliği benimsemiş, kabullenmiş kurumsal şirketler, hedef ve
stratejilerini bu ilke doğrultusunda oluşturarak gençlere yönelik projelerine
hız kazandırdılar. Vodafone’ da 2009 yılından beri gençlere yönelik
projeleriyle iş fırsatları yaratan
şirketlerden biri.
Vodafone’da çalışanların yarısını gençler oluşturuyor.
Şirket freezone ile sinemadan konsere birçok avantaj sunarken Discover ve
Colombus programlarıyla üniversitelerdeki genç yetenekleri keşfediyor. İşe
alımdan yetenek geliştirme programlarına kadar her alanda önceliğin gençlere
verildiği bir şirket olduklarını söyleyen Vodafone Türkiye Yetenek Geliştirme
Direktörü Bülent Bayram, bu söylemini şirketin Türkiye ayağında çalışanların
yarısının 1980 sonrası doğumlu, 1984 sonrası doğanlar ise yüzde yirmibeşini
oluşturuyor diyerek destekliyor. Peki gençler bizim canımız, kapılarımızı
açarız dercesine hareket eden Vodafone Türkiye ne gibi fırsatlar sunuyor?
İşte sıra onlarda...
Genç yetenekler üniversite üçüncü sınıfta okurken
keşfedilip şirket bünyesine katılıyor. İlk yıl üç ay staj yapıp, son sınıfa
geçtiklerinde ise yarı zamanlı çalışmaya başlıyorlar. Genç Danışma Kurulundaki genç yetenekler ise
üniversitede tam zamanlı çalışıp şirket için strateji geliştiriyorlar.
Vodafone’un yeni çıkan ürünlerini deneyip fikirlerini yazıyor, özellikle gençleri hedefleyen kampanyalarda
proje üretiyorlar. Öğrencilik döneminde
böylesine aktif bir sürecin içinde yer alan gençler ise yetkinliklerini
geliştiriyor, mezun olduklarında özgüvenleriyle, proje üretmiş ve yönetmiş
olmanın verdiği artılarla yollarına durmadan, duraksamadan devam ediyorlar.
Bence diploma kadar kıymetli başka birşey daha var ki o da öğrencilik döneminde
edinilen iş tecrübeleri ve projelerde yer alarak takım olma duygusunu yaşamak.
Sunulan fırsatlar iyi hoş da peki bu fırsatları kimlere
sunuyorlar, neler bekliyorlar gelin bir de onlara bakalım: İşe alınacak
gençlerin en çok yaratıcı ve öğrenmeye açık olmalarına dikkat ediyorlar.
Bununla birlikte hırslı, rekabetçi ve müşteri odaklı olmaları da önemli
kriterler. Ancak en önemli konu başlığı şirket kültürüne uyum. Bu yetkinlikler
tam olarak beni yansıtıyor diyorsanız Vodafone Türkiye kariyer sitesini ziyaret etmeyi ihmal etmeyin!
Haberin devamı için ; http://www.capital.com.tr/hedefimiz-y-kusagi-haberler/24858.aspx?0.Page
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder