10 Nisan 2012 Salı

YARATICI MIYIM ACABA

Özgeçmişin öneminden daha önce bahsetmiş olmakla birlikte yaratıcı özgeçmişin etkilerinden daha bir vurgulu bahsettiğimi hatırlıyorum. Hangi İK bloğuna uğrarsanız uğrayın, size yaratıcı özgeçmişin uzmanlarda yarattığı etkileri ballandıra ballandıra aktaracaklardır.

"Tamam anladım, yaratıcı özgeçmişe sahip olmak bir adım öne çıkarıyor ama ya yaratıcı değilsem ya da yaratıcıyım diyen ben söz konusu özgeçmiş olunca fikir yürütemiyorsam" diyenlerdenseniz buyrun Vizual Resume'ye alalım sizi:)




Daha önce bu sayfadan aldığım örnek yaratıcı özgeçmişleri paylaşmıştım. Şimdi bir kez daha hatırlatmakta fayda görüyorum. Vizualresume içinde örnek yaratıcı özgeçmişler ve indirilmeye hazır özgeçmişler bulunduran bir site. Dilerseniz buradaki şablonları kullanabilir ya da o şablonlardan yola çıkarak fikir üretebilir ya da özgeçmişinizi vizualresume'ye yükleyerek  görücüye çıkarabilirsiniz.
Yaratıcılığınız bol olsun gençler!









kaynak: vizualresume, kaynağım insan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder