27 Mart 2012 Salı

KAMP 2012



Koç Üniversitesi Pazarlama Kulübü tarafından bu yıl sekizincisi düzenlenen 'Koç Üniversitesi Pazarlama Kulübü-KAMP 2012', GNCTRKCLL' in katkılarıyla 6-9 Nisan 2012 tarihleri arasında Sevgi Gönül Kültür Merkezi'nde pazarlamada fark yaratan yöneticileri ve üniversite öğrencilerini bir araya getiriyor. Kariyer yolculuğunun başında olan üniversite öğrencileri KAMP 2012 organizasyonunda dört gün boyunca pazarlama konusunda sektörün önce gelen uzman isimlerinin ilham verici hikayelerini dinleyecekler.

"KAMP 2012"de; Unilever Türkiye Pazarlama Direktörü Çiğdem Yıldız, Coca-Cola Pazarlama Müdürü Eser Sevinç Manav, Coca-Cola İnteraktif Pazarlama Müdürü Yüce Zerey, Google Türkiye, Orta Doğu ve Afrika Pazarlama Müdürü Mustafa İçil ve Bilgi Üniversitesi Akademisyeni Pazarlama Gurusu Levent Erden'in de aralarında bulunduğu yirmiden fazla konuşmacı deneyimlerini üniversite öğrencileriyle paylaşacak.


Pazarlamanın yeni trendş İnteraktif Pazarlama, Marka Pazarlaması ve Girişimcilik gibi konular KAMP 2012'nin ilgi çekici başlıkları arasında yer alıyor. Öğrenciler, Coca-Cola, Unilever, P&G gibi FMCG sektörünün liderlerinden, marka pazarlaması ve Turkcell, Google gibi interaktif dünyanın öncüleri olan firmalardan dijital pazarlamanın nasıl yapıldığına dair birçok konuda bilgi edinecek. Genç Yönetici ve İş Adamları Derneği ise Girişimcilik konusunda yapılması gerekenleri renkli bir panel eşliğinde katılımcılara aktaracak. Bununla beraber ISKO, düzenleyeceği workshop ile interaktif bir atmosferde katılımcıların ilgisini çekiyor olacak. Bununla da bitmeyecek. Finans sektörünün liderlerinden ING Bank ise paylaşımlarıyla katılımcılara farklı bir bakış açısı kazandırıyor olacak. Turkcell Pazarlama İletişimi Bölüm Başkanı Alpay Alptekin, Dijital Kanallar Bölüm Başkanı Sertan Eratay, Girişimcilik ve İnkübasyon Programı Birim Yöneticisi Alaaddin Alpay ve bilişim ve teknoloji alanında çalışmalarıyla tanınan gazeteci-yazar Serdar Kuzuloğlu da tüm gün sürecek oturumda; marka pazarlaması, dijital pazarlama ve girişimcilik ile ilgili tecrübelerini paylaşacaklar. Katılımcılar bu seansta hem konuyla ilgili bilgi edinecek hem de örnek vakaları inceleme fırsatı bulacaklar.


KAMP 2012 sadece konferanslar ve panellerle sınırlı olmayacak, aynı zamanda öğrenciler dört gün boyunca öğrendiklerini Koç Üniversitesi akademisyeni ve pazarlama gurusu Semih Yalman ve Campaign Türkiye Dergisi'nin işbirliğiyle hazırlanan vaka çalışmasıyla test etme şansı bulacaklar. Bu vaka çalışmasında başarılı olan öğrenciler ise Campaign Türkiye Dergisi'nde staj yapma şansı kazanacaklar. Kamp 2012'deki kariyer olanakları bununla da sınırlı kalmayacak. Bu seneki sponsorlardan Kale Holding, öğrencilere pazarlama departmanlarında staj imkanlarını tanıyor olacak.

NOT: Etkinliğe katılım ücreti 250 TL'dir ve başvurular kariyer.net üzerinden alınacaktır. Katılım ücretine Mövenpick Otel'de 3 gece konaklama, her gün 3 öğün yemek, organizasyon süresince ulaşım, sertifika ve 2 gece KAMP partisi dahildir.

BAŞVURU İÇİN: 

http://www.kariyer.net/JobSearch/ajobdetail.kariyer?ilankodu=798893



kaynak: businews


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder